Toimitustavat
TOIMITUSEHDOT
Yleiset toimitusehdot
Top-Cousins Oy (myöhemmin TC) on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. TC on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä.
Kuluttajakaupan mukaisesti topcousins.fi on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Kun tuote on toimitettu asiakkaan nimeämään osoitteeseen tai asiakas on noutanut sen noutopisteestä, vastuu tuotteesta siirtyy asiakkaalle.
Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen tarkasti. topcousins.fi ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.
Toimitustavat ja hinnat
TC toimittaa paketteja Postin kautta ympäri Suomea.
Voit myös noutaa tuotteen Vantaan noutovarastolta ilman erillistä toimitusmaksua.
Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta.
Suomi:
Alle 200 € tilauksiin toimitus Postin noutopisteeseen 5.90 €.
200 € ja yli tilauksiin ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen.
Postipaketti kotijakelu alle 200 € tilauksiin 9.90 €.
Postipaketti kotijakelu 200-299.99 € tilauksiin 4.90 €.
Postipaketti kotijakelu 300 € ja yli tilauksiin ilmainen.
*Kalusteiden toimitus aina kotiinkuljetuksella hintaan 50 € (Kalusteiksi luokitelluille tuotteille ei ole muuta toimitusvaihtoehtoa. Kalusteita ovat esimerkiksi isot pöytälevyt ja kaapit).
Hima Frame ja Corner tuotteille aina ilmainen kotiinkuljetus.
Näet eri toimitustapojen hinnat tilausvaiheessa toimitustapaa valitessasi.
Mikä on tilaukseni toimitusaika?
Arkisin ennen klo 14:sta tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään saman päivän aikana. Riippuen kuljetusliikkeestä, toimitus on yleensä 1 - 3 arkipäivän sisällä siitä, kun asiakas on saanut seurantakoodin sähköpostiinsa.
Tuotteiden saatavuus ilmoitetaan tuotesivulla.
Kuinka voin seurata lähetykseni etenemistä?
Saat automaattisen ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty meillä ja toimitettu kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Viestissä saat lähetyksen seurantakoodin, jonka avulla voit seurata lähetyksesi etenemistä.
Kuljetusreklamaatiot
Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia. Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulee tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Vahingosta tulee tehdä maininta rahtikirjaan vahingon havaitsemisen yhteydessä. Tuotteen vauriosta on ilmoitettava välittömästi topcousins.fi:n asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse kuvan kera. Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Vaurioituneista osista on kuitenkin ilmoitettava ennen tuotteen kasaamista.
Mikäli asiakas on jo vastaanottanut tuotteen ja huomaa siinä edellä mainitun vahingon on asiakkaan viipymättä ilmoitettava asiasta topcousins.fi:n asiakaspalveluun. Epäselvissä tapauksissa, jos asiakas ei edellä mainittua vahinkoa ole peruutusajan sisällä ilmoittanut, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi.